dijous, 1 de novembre del 2007

Trulia Hindsight, mapa de propietats residencials de EE.UU


I us preguntareu, perque naços vui jo un mapa de propietats de EE.UU?? Bona pregunta em vaig fer jo quan remanat per la xarxa em trobo amb aquesta adreça web, però de seguida em vaig adonar que no era un mapa qualsevol, us puc asegurar que si us poso aquesta adreça web aqui, és per la meravellosa qualitat que tenen els mapes, i quan més t'aproximes al terra, encara més, es fantàstic, amb un disseny innovador de Flash, i una navegació intuitiva, aquesta web m'ha cautivat. Proveu-la. De totes maneres per acavar d'aclarir per que serveix aquest mapa exactament, explicar-vos que podeu veure moltes propietats i residències d'EE.UU i podeu veure també quan els barris i les ciutats es varen construïr. Porta un cercador inteligent i és carrega bastant ràpida. Bé, ara vosaltres us toca xafardejar la web, a veure que us assembla!

Via: Osona Web 2.0